Dla jednego z naszych Klientów, jednego z największych w Europie producentów oraz dystrybutorów urządzeń i preparatów przeznaczonych do kontroli szkodników, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Asystent/-ka działu handlowego/ Back Office
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- wsparcie opiekuna kluczowych klientów,
- przyjmowanie i realizacja zamówień,
- bieżąca i bezpośrednia obsługa Klientów poprzez kontakt telefoniczny i mailowy,
- budowanie trwałych relacji i lojalności u Klientów,
- przygotowywanie cenników oraz aktualizacja baz,
- posprzedażowa obsługa klienta,
- przygotowywanie, kserowanie i archiwizacja dokumentów,
- inne, zlecone przez przełożonego zadania.
- umiejętność sprawnej obsługi pakietu MS Office (w szczególności MS Outlook i MS Excel),
- znajomość języka angielskiego (kontakt z centralą w UK),
- wykształcenie min. średnie,
- doświadczenie w obsłudze Klienta (telefon, czat, mail) lub Back Office,
- motywacja i zdolność szybkiego uczenia się,
- umiejętność pracy w zespole,
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie w okresie próbnym : 5.000 zł brutto,
- pracę w pełnym wymiarze godzin
- możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia
Prosimy o przesyłanie zgłoszenia, klikając na poniższy link:
Prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, przez firmę Staff Partners, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016r.) – RODO".