Dla jednego z naszych Klientów - spółki specjalizującej się głównie w kompleksowych usługach energetycznych i multitechnicznych dla obiektów przemysłowych, komercyjnych i logistyczno magazynowych poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Manager ds. zakupów
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Przygotowanie i przeprowadzanie postępowań zakupowych w celu wyboru dostawców/ wykonawców dla podległych kategorii zakupowych do momentu obustronnego podpisania umowy/ aneksu/ porozumienia, a w szczególności:
- Weryfikacja i uzgadnianie dokumentów przygotowywanych przez Klientów Wewnętrznych dla postepowań przetargowych
- Zbieranie potrzeb spółek w powierzonych kategoriach zakupowych,
- Negocjowanie cen i warunków dostaw i realizacji umów z dostawcami i podwykonawcami,
- Realizacja postępowań zakupowych poprzez platformę zakupową/przetargową
- Analizę i ocenę ryzyk zakupowych dla prowadzonych postępowań przetargowych,
- Zawieranie umów indywidualnych i ramowych dla spółek Grupy, terminowe przygotowanie oraz zawieranie umów oraz aneksów,
- Nadzór nad reklamacjami w ramach zawartych umów/ porozumień,
- Analiza umów globalnych (zawieranych na poziomie Centrali we Francji) i rekomendacje możliwości wdrożenia w Spółkach grupy VE w Polsce,
- Bieżąca analiza kosztów i planowanych wydatków dla podległych kategoriach zakupów,
- Wypracowanie oszczędności zgodnie z przyjętym planem dla działu zakupów centralnych,
- Wypracowanie i wdrożenie wspólnej strategii zakupów dla podległych kategorii zakupów,
- Analiza rynku dostawców i podwykonawców, analiza trendów rynkowych, nadzorowanie oceny dostawców, badanie i wyszukiwanie nowych potencjalnych rynków zakupów,
- Min. 2 - letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Kupca w dziale zakupów lub w dziale technicznym związane z analizą lub kontrolą wydatków,
- Praktyczna znajomość wypracowywania i wdrażania strategii zakupowych w wybranym obszarze kosztowym,
- Umiejętności analityczne z dobrą znajomością MS Office i aplikacji google
- Umiejętność formułowania wniosków, rekomendacji w oparciu o przeprowadzone analizy,
- Umiejętność inicjowania zmiany, umiejętność kierowania projektami,
- Bardzo dobra znajomość i umiejętność wykorzystania technik negocjacji,
- Umiejętność organizacji pracy własnej w tym ustalania priorytetów oraz koordynowania prac Grup Roboczych,
- Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
- Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
- Gotowość do częstego podróżowania,
- Wykształcenie wyższe,
- Mile widziane doświadczenie w samodzielnym udzielaniu zamówień w trybach opartych o PZP lub dla projektów z dofinansowaniem ze środków UE,
- Znajomości rynku dostawców i wykonawców w branży energetycznej.
- Znajomość Kodeksu cywilnego w zakresie zawierania umów,
- Znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (B2/C1),
- Dobra organizacja pracy i otwartości na współpracę i prace zespołową,
- Mile widziane doświadczenie w Zespole Centralnych zakupów.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość pracy hybrydowej - 2 dni w biurze, 3 dni zdalnie,
- wynagrodzenie adekwatne do doświadcenia i umiejętności
- benefity: opieka medyczna ze stomatologiem, ubezpieczenie NNW opłacane przez pracodawcę,
- dodatkowy dzień wolny - 14 sierpnia,
- lokalizację biura : Warszawa, Poznań lub Łódź,
- interesującą i samodzielną pracę w zaangażowanym i ambitnym zespole,
- możliwość rozwoju zawodowego.
Prosimy o przesyłanie zgłoszenia, klikając na poniższy link:
Prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, przez firmę Staff Partners, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016r.) – RODO".