Dla jednego z naszych Klientów - spółki specjalizującej się głównie w kompleksowych usługach energetycznych i multitechnicznych dla obiektów przemysłowych, komercyjnych i logistyczno magazynowych poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Manager ds. efektywności zakupów
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Kreowanie wzrostu efektywności zespołów zakupów poprzez standaryzację i rozwój narzędzi i metod
- Optymalizacja przebiegu procesu zakupowego oraz nadzór nad tworzeniem i aktualizacja dokumentów procesowych w obszarze Zakupów
- Nadzór nad narzędziami zakupowymi, dbanie o ich rozwój oraz koordynowanie wdrażania nowych narzędzi w obszarze Zakupowym
- Koordynowanie procesu wypracowywania oszczędności zakupowych w tym poszukiwanie nowych tematów/obszarów do zaraportowania oszczędności
- Raportowanie oszczędności w dedykowanych narzędziach
- Koordynowanie procesu raportowania i prezentowania danych zakupowych w zakresie postępowań realizowanych przez Wydziały Zakupów w Grupie oraz kosztów
- Czuwanie nad prawidłową prezentacja danych w systemach zakupowych
- Nadzór nad wykorzystywaniem przez Spółki umów ramowych poprzez rekomendowanie planów działań, na podstawie dostarczonych analiz, oraz egzekwowanie ich realizacji
- Odpowiedzialność za ocenę ryzyka współpracy z dostawcami poprzez zarządzanie roczną oceną dostawców oraz ocenami kondycji finansowej wybranych dostawców
- Kontakt z Centralą we Francji w zakresie wymogów dla procesu zakupowego, oszczędności oraz umów globalnych (zawieranych na poziomie Centrali we Francji)
- Tworzenie planu przetargów poprzez zbieranie i weryfikowanie danych od Spółek z Grupy
- Min. 2 - letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Managerskim w dziale zakupów lub innym dziale związane z analizą lub kontrolą wydatków,
- Umiejętności analityczne i planistyczne z dobrą znajomością MS Office i aplikacji google,
- Umiejętność formułowania wniosków, rekomendacji w oparciu o przeprowadzone analizy,
- Umiejętność inicjowania zmiany, umiejętność kierowania projektami,
- Umiejętność organizacji pracy własnej w tym ustalania priorytetów oraz koordynowania prac Grup Roboczych,
- Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
- Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów,
- Wykształcenie wyższe,
- Znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (B2/C1),
- Dobra organizacja pracy i otwartości na współpracę i prace zespołową.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość pracy hybrydowej - 2 dni w biurze, 3 dni zdalnie,
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności,
- Benefity: opieka medyczna ze stomatologiem, ubezpieczenie NNW opłacane przez pracodawcę,
- dodatkowy dzień wolny - 14 sierpnia,
- lokalizację biura : Warszawa, Poznań lub Łódź,
- interesującą i samodzielną pracę w zaangażowanym i ambitnym zespole,
- możliwość rozwoju zawodowego.
Prosimy o przesyłanie zgłoszenia, klikając na poniższy link:
Prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, przez firmę Staff Partners, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016r.) – RODO".