Aktualnie dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Specjalista/Starszy Specjalista w Departamencie Komunikacji i Marketingu-Sekcja Komunikacji i Mediów

 Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • wyszukiwanie informacji oraz materiałów źródłowych na zlecone przez przełożonego tematy;
  • realizacja działań komunikacyjnych, które mają na celu budowanie pozytywnego wizerunku Agencji;
  • przygotowywanie treści publikacji na stronach internetowych Agencji oraz portalach społecznościowych, w tym prowadzenie kanałów mediów społecznościowych Agencji;
  • przygotowanie i organizacja konferencji prasowych;
  • zarządzanie projektami w ramach budżetu;
  • współpraca z wykonawcami, np. agencją PR, domem mediowym;
  • analiza obecności PARP w mediach społecznościowych;
  • wsparcie w bieżących innych działaniach sekcji komunikacji i mediów;
  • prowadzenie wywiadów/programów (audio i wideo) w ramach wewnętrznych materiałów PARP.

 

 

Nasze oczekiwania:

Konieczne:

  • Wykształcenie: wyższe (bądź ostatni rok studiów)
  • Minimum rok doświadczenia zawodowego
  • Poziom znajomości języka obcego
    - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Poziom obsługi programów komputerowych
    - bardzo dobra znajomość pakietu Office.

Inne:

  • rzetelność i dbałość o szczegóły;
  • otwartość i kreatywność;
  • umiejętności pracy w zespole;
  • umiejętność prowadzenia prezentacji;
  • dobra organizacja pracy i terminowość;
  • prawo jazdy kat. B.

Atutem będzie:

  • wykształcenie: wyższe (preferowane kierunki: marketing, dziennikarstwo);
  • podstawowa znajomość zagadnień z zakresu komunikacji Funduszy Europejskich lub działań realizowanych z Budżetu Państwa.

 

 

Oferujemy:
  • współpracę w oparciu o umowę o pracę na czas określony za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej,
  • wymiar czasu pracy : pełny etat
  • regulaminową premię kwartalną,
  • możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej,
  • możliwość skorzystania z karty multisport,
  • dostęp do szkoleń specjalistycznych,
  • możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w administracji publicznej,
  • pracę w doskonałej lokalizacji w centrum miasta,
  • możliwość pracy w systemie hybrydowym,
  • bardzo dobrą atmosferę pracy i współpracy w zespole.

Prosimy o przesyłanie zgłoszenia, klikając na poniższy link:

Prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, przez firmę Staff Partners, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016r.) – RODO”.



 


Szkolenia - Staff Partners Payroll - Staff Partners Szkolenia - Staff Partners Praca tymczasowa - Staff Partners