Aktualnie dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Mł. Specjalista/Specjalista ds.administracyjnych w Departamencie Rozwoju Kadr w Przedsiębiorstwach

 Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

W ramach zadań związanych z prowadzeniem sekretariatu:

Realizacja zadań administracyjno-technicznych, w tym w szczególności :

  • Obsługa administracyjno-techniczna Departamentu;
  • Przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji kierowanej do Departamentu;
  • Prowadzenie archiwizacji dokumentów Departamentu;
  • Prowadzenie sekretariatu Departamentu;
  • Obsługa rejestrów kancelaryjnych;
  • Wykonywanie zadań organizacyjno-technicznych;
  • Przygotowywanie projektów standardowej korespondencji;
  • Prowadzenie spraw kadrowych (urlopy, szkolenia, ewidencje);
  • Wsparcie pozostałych sekcji w zakresie realizacji zadań.

W ramach zadań związanych z Bazą Usług Rozwojowych (BUR):

 

Bieżąca obsługa użytkowników Bazy Usług Rozwojowych (BUR):

  • Weryfikacja (wstępna i aktualizacyjna) wniosków o wpis do BUR,
  • Odwołania od negatywnych decyzji dot. rejestracji podmiotu w BUR,
  • Rozwiązywanie trudnych przypadków zgłoszonych za pośrednictwem infolinii, Redmain i innych kanałów,
  • Obsługa skarg i reklamacji zgłoszonych przez klientów.

Weryfikacja usług rozwojowych publikowanych w BUR.

 

Nasze oczekiwania:
  • Wykształcenie: wyższe, minimum licencjat
  • Doświadczenie zawodowe: min. dla mł. specjalisty 2 lata, dla specjalisty 3 lata
  • Znajomość rynku szkoleniowego w Polsce
  • Poziom obsługi programów komputerowych - bardzo dobry poziom obsługi MS Office.
  • Inne: umiejętności komunikacyjne, dobra organizacja czasu pracy, samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu zadań.
Wymagania pożądane:
  • Doświadczenie zawodowe w pracy administracyjnej, biurowej – min. 1 rok.
  • Otwartość na zdobywanie nowej wiedzy.

 

Oferujemy:
  • Współpracę w oparciu o umowę o pracę na czas określony za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej
  • Wymiar czasu pracy: pełny etat
  • Regulaminową premię kwartalną
  • Możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej
  • Możliwość skorzystania z karty Multisport
  • Dostęp do szkoleń specjalistycznych
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w administracji publicznej
  • Pracę w doskonałej lokalizacji w centrum miasta
  • Możliwość pracy w systemie hybrydowym
  • Bardzo dobrą atmosferę pracy i współpracy w zespole

Prosimy o przesyłanie zgłoszenia, klikając na poniższy link:

Prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, przez firmę Staff Partners, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016r.) – RODO”.



 


Szkolenia - Staff Partners Payroll - Staff Partners Szkolenia - Staff Partners Praca tymczasowa - Staff Partners