Aktualnie dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista/Starszy Specjalista ds. informacji i promocji w Biurze Regionalnym
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Upowszechnianie wiedzy w zakresie dostępnego w Polsce systemu wczesnego ostrzegania oraz innych działań realizowanych w ramach dyrektywy 2019/1023, w tym w szczególności:
- udzielanie informacji w ramach punktu informacyjnego;
- udzielanie wyjaśnień i informacji o dyrektywie w ramach wsparcia infolinii;
- prowadzenie szkoleń dla konsultantów infolinii;
- udział w zewnętrznych wydarzeniach konferencyjno-targowych i spotkaniach;
- organizowanie i prowadzenie spotkań z przedsiębiorcami;
- opracowanie materiałów informacyjnych;
- współpraca z organizacjami zrzeszającymi przedsiębiorców;
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie wdrożenia ww. dyrektywy;
- bieżąca współpraca z departamentami PARP zaangażowanymi w realizację projektu;
- raportowanie;
- udział w ewaluacji projektu i wypracowywania rekomendacji;
- wsparcie merytoryczne pracowników wdrażających projekt SWO.
Konieczne:
- Wykształcenie – wyższe
- Minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze promocji lub PR
- Doskonała znajomość języka polskiego w piśmie - umiejętność przygotowywania komunikatów oraz materiałów informacyjnych
- Znajomość funkcjonowania social mediów, umiejętność praktycznej obsługi stron tematycznych i firmowych oraz optymalizowania zamieszczanych na nich materiałów pod kątem poszerzania zasięgów
- Poziom znajomości języka obcego – język angielski (poziom zaawansowany B2 -C2)
- Obsługa programów komputerowych – Pakiet Ms Office – bardzo dobry
- Praktyczna umiejętność przygotowywania prezentacji PowerPoint oraz ich graficznego ujednolicania
Inne: Umiejętności miękkie – wyszukiwania informacji, współpraca w zespole, szybkie uczenie się, doskonała organizacja pracy, praca pod presją czasu
Atutem będzie:
- Wykształcenie wyższe o kierunku PR, komunikacja społeczna, dziennikarstwo
- Ukończone kursy lub studia w kierunku redakcji tekstów
- Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń (stacjonarnych lub online) oraz/lub wystąpień publicznych – min. dwa lata
- Doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji, sekretariatu – min. dwa lat
- Doświadczenie dziennikarskie
- Znajomość uregulowań prawnych i praktycznych aspektów realizacji projektów finansowanych ze środków publicznych, w szczególności adresowanych do mikro- małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce – poziom dobry
- Poziom znajomości języka obcego – język angielski poziom C1 lub wyższy
- Poziom obsługi programów komputerowych – doświadczenie w pracy z monitoringiem mediów
Inne:
- prawo jazdy kategorii B
- orientacja w mediach oraz redakcjach lokalnych działających w Polsce północno-zachodniej, zwłaszcza w Poznaniu
- Współpracę w oparciu o umowę o pracę na czas określony za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej
- Pracę w pełnym wymiarze godzin
- Regulaminową premię kwartalną
- Możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej
- Możliwość skorzystania z karty multisport
- Dostęp do szkoleń specjalistycznych
- Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w administracji publicznej
- Pracę w doskonałej lokalizacji w centrum miasta
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym
- Bardzo dobrą atmosferę pracy i współpracy w zespole
Prosimy o przesyłanie zgłoszenia, klikając na poniższy link:
Prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, przez firmę Staff Partners, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016r.) – RODO”.