Dla jednego z naszych Klientów - spółki specjalizującej się głównie w kompleksowych usługach energetycznych i multitechnicznych dla obiektów przemysłowych, komercyjnych i logistyczno magazynowych poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Manager ds. Komunikacji
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację działań zapewniających pozytywny wizerunek Spółek w mediach i opinii publicznej oraz wsparcie działalności marketingowej Spółek a w szczególności za:
- Zbudowanie i wdrożenie polityki komunikacji - 360 stopni dla spółek, zgodnie ze strategią Grupy
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku Spółek oraz pozycjonowanie jej Ekspertów
- Budowanie relacji z interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi, wg rocznego planu działań
- Zarządzanie media relations, w tym nawiązywanie i utrzymywanie relacji z mediami branżowymi oraz Social Media
- Pełnienie roli koordynatora komunikacji kryzysowej, opracowywanie przekazów
- Zapewnienie kalendarza wydarzeń branżowych, w których przewidziany będzie udział reprezentacji Spółki, przygotowanie przekazów, pozycjonowania
- Udział w projektach strategicznych spółek i Grupy oraz przygotowywanie dla nich planów komunikacji i planów marketingowych, monitorowanie ich realizacji i efektów wg przyjętych KPI
- Rozpowszechnianie dobrych praktyk i norm etycznych Grupy
- Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi, działami Komunikacji w spółkach zależnych w Grupie w Polsce
- Zarządzanie budżetem komunikacji
- Co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze komunikacji
- Znajomość problematyki gospodarczej i biznesowej ze szczególnym uwzględnieniem tematów związanych z energetyką, środowiskiem i zrównoważonym rozwojem;
- Doświadczenie w zakresie komunikacji B2B
- Płynna znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
- Dobra organizacja pracy oraz umiejętność strategicznego myślenia
- Gotowość do częstych wyjazdów służbowych
- Doskonałe umiejętności wyrażania się w mowie i piśmie
- Kreatywność, samodzielność i umiejętność pracy pod presją czasu
- Autonomię w realizacji powierzonych zadań
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Wynagrodzenie 11.000-13.000 zł brutto
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym
- Pracę w pełnym wymiarze godzin
- Możliwość osobistego wpływu na realizację celów biznesowych Spółki
- Atrakcyjny pakiet świadczeń pracowniczych, w tym ubezpieczenie NNW, opiekę medyczną oraz dofinansowanie do karty Multisport,
- Akcjonariat pracowniczy
- System benefitów pozapłacowych
Prosimy o przesyłanie zgłoszenia, klikając na poniższy link:
Prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, przez firmę Staff Partners, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016r.) – RODO".