Dla jednego z naszych Klientów - spółki specjalizującej się głównie w kompleksowych usługach energetycznych i multitechnicznych dla obiektów przemysłowych, komercyjnych i logistyczno magazynowych poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Manager ds. Komunikacji

 Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację działań zapewniających pozytywny wizerunek Spółek w mediach i opinii publicznej oraz wsparcie działalności marketingowej Spółek a w szczególności za:

  • Zbudowanie i wdrożenie polityki komunikacji - 360 stopni dla spółek, zgodnie ze strategią Grupy 
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku Spółek oraz pozycjonowanie jej Ekspertów
  • Budowanie relacji z interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi, wg rocznego planu działań
  • Zarządzanie media relations, w tym nawiązywanie i utrzymywanie relacji z mediami branżowymi oraz Social Media 
  • Pełnienie roli koordynatora komunikacji kryzysowej, opracowywanie przekazów     
  • Zapewnienie kalendarza wydarzeń branżowych, w których przewidziany będzie udział reprezentacji Spółki, przygotowanie przekazów,     pozycjonowania
  • Udział w projektach strategicznych spółek i Grupy oraz przygotowywanie dla nich planów komunikacji i planów marketingowych, monitorowanie ich realizacji i efektów wg przyjętych KPI
  • Rozpowszechnianie dobrych praktyk i norm etycznych Grupy
  • Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi, działami Komunikacji w spółkach zależnych w Grupie w Polsce
  • Zarządzanie budżetem komunikacji

 

Nasze oczekiwania:
  • Co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze komunikacji
  • Znajomość problematyki gospodarczej i biznesowej ze szczególnym uwzględnieniem tematów związanych z energetyką, środowiskiem i      zrównoważonym rozwojem;
  • Doświadczenie w zakresie komunikacji B2B
  • Płynna znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
  • Dobra organizacja pracy oraz umiejętność strategicznego myślenia
  • Gotowość do częstych wyjazdów służbowych
  • Doskonałe umiejętności wyrażania się w mowie i piśmie
  • Kreatywność, samodzielność i umiejętność pracy pod presją czasu

 

Oferujemy:
  • Autonomię w realizacji powierzonych zadań
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie 11.000-13.000 zł brutto
  • Możliwość pracy w systemie hybrydowym
  • Pracę w pełnym wymiarze godzin 
  • Możliwość osobistego wpływu na realizację celów biznesowych Spółki
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń pracowniczych, w tym ubezpieczenie NNW, opiekę medyczną oraz dofinansowanie do karty Multisport,
  • Akcjonariat pracowniczy
  • System benefitów pozapłacowych

Prosimy o przesyłanie zgłoszenia, klikając na poniższy link:

Prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, przez firmę Staff Partners, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016r.) – RODO".



 


Szkolenia - Staff Partners Payroll - Staff Partners Szkolenia - Staff Partners Praca tymczasowa - Staff Partners