Aktualnie dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista/Starszy Specjalista w Departamencie Rozwoju Kadr w Przedsiębiorstwach
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
W ramach zadań związanych z prowadzeniem sekretariatu:
Realizacja zadań administracyjno-technicznych, w tym w szczególności :
- Obsługa administracyjno-techniczna Departamentu;
- Przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji kierowanej do Departamentu;
- Prowadzenie archiwizacji dokumentów Departamentu;
- Prowadzenie sekretariatu Departamentu;
- Obsługa rejestrów kancelaryjnych;
- Wykonywanie zadań organizacyjno-technicznych;
- Przygotowywanie projektów standardowej korespondencji;
- Prowadzenie spraw kadrowych (urlopy, szkolenia, ewidencje);
- Wsparcie pozostałych sekcji w zakresie realizacji zadań.
W ramach zadań związanych z Sekcją Kontraktacji Projektów:
Wsparcie Sekcji w realizacji działań związanych z procesem kontraktacji projektów dofinansowywanych z Programu Europejskie Fundusze dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS) - 2.1.1 PRIORYTET I w zakresie: Celu szczegółowego d - wsparcie przedsiębiorców i dostosowanie do zmian oraz celu szczegółowego g - w zakresie identyfikacji potrzeb kompetencyjnych na rynku pracy, w tym w szczególności:
- wsparcie opiekunów konkursów w działaniach związanych z ogłaszaniem naborów oraz procesami składania wniosków o dofinansowanie projektów;
- pełnienie roli Sekretarza Komisji Oceny Projektów (KOP);
- obsługa procesów zawierania umów o dofinansowanie projektów;
- współpraca z ekspertami zaangażowanymi w procesy oceny wniosków o dofinansowanie projektów;
- wprowadzanie danych do systemów informatycznych;
- przygotowanie informacji planistyczno-sprawozdawczych dotyczących realizowanych zadań;
- Wykształcenie: wyższe, minimum licencjat
- Doświadczenie zawodowe: min. 2 lata
- Doświadczenie zawodowe w pracy administracyjnej, biurowej – min. 1 rok
- Poziom obsługi programów komputerowych - bardzo dobry poziom obsługi MS Office, w szczególności: Word, Excel, PowerPoint.
Inne:
- Umiejętności interpersonalne – komunikatywność, samodzielność i odpowiedzialność, umiejętności współpracy w zespole, szybkie uczenie się, organizacja pracy, efektywność, zaangażowanie, dokładność.
Wymagania pożądane:
- Wykształcenie: Wykształcenie wyższe na kierunkach obejmujących: zarządzanie, administracja, nauki społeczne.
- Znajomość zagadnień z zakresu: aktów prawnych i dokumentów programowych związanych z kontraktowaniem projektów finansowanych ze środków publicznych lub realizacji projektów szkoleniowych/ doradczych lub rozwoju przedsiębiorczości.
- Współpracę w oparciu o umowę o pracę na czas określony za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej,
- Regulaminową premię kwartalną,
- Możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej,
- Możliwość skorzystania z karty multisport,
- Dostęp do szkoleń specjalistycznych,
- Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w administracji publicznej,
- Pracę w doskonałej lokalizacji w centrum miasta,
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym,
- Bardzo dobrą atmosferę pracy i współpracy w zespole.
Prosimy o przesyłanie zgłoszenia, klikając na poniższy link:
Prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, przez firmę Staff Partners, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016r.) – RODO”.